Take My Heart
Imma businesswomaaannn!
March 17, 2012 • 5:47 PM • 0 comments

Assalamualaikum.

Baru je balik dari Air Terjun Chemerong, Terengganu yang merupakan beberapa puluh kilometer dari Dungun 'disayang-sayang'. It was incredible awesome! Will story more about it in another entry.

And I have a good news to share with! Saya dah ada blogshop ^_^ Hihi. Itu hari gedik nak jadi dropshipper bagai tp tk aktif sangat. Bila dah masuk belajar lagi lah tak aktif langsung. Bila tengah belajar pulak, sibuk tak cukup duit bagai -.- So terpaksa mencari alternatif lain selain duit PTPTN yang tak berapa nak cukup tu. Cewahh! So here it is :))


 GitarLolipop's Scarf and Accessories <3


GitarLolipop's Scarf and Accessories <3


Lomo Camera yang sangat cantik effect gambar nya :)

Holga camera pun not bad jugak. Try one guys!

This is not a spectacles. It's a necklace. Cute necklace!

Untuk gegirl, anak tudung pun ada jual. Senang dibentuk sebab ada tali kt bawah dagu :>



Muka yang minta penampar -.- Hasil scarf yang dipakai :D

Untuk accessories, semua barang adalah pre-order item :) Ouh btw, i really-2 need your support by liking my facebook page. Di samping tu korang dapat membantu orang melayu naik kan keuntungan kan. Hihi. Till the guys. xoxo







|
It's Me


Nama diberi Sarah Nabilah. 22tahun bila dah 21 Dec. Bachelor of Science (Hons.) Hotel Management. Pink adalah feveret color Feel free to read, comment and follow. Thanks for your visit ;*



Awesome People
Inche Ijai | Fatin Liyana | Fatyn Bella | Fatin Suhana | Anis Syafira | Zack Zukhairi | Pyka Rahmat | Maria Elena

Qoute ♥

Gossip