Take My Heart
It's a Wonderland dinner theme =='
December 17, 2011 • 1:06 PM • 0 comments

Assalamualaikum.

Saya dekat rumah roomate saya ^^ Harus lahh excited sebab keluarga saya jauh. Even jauh di mata tapi dekat di hati. Dapat menumpang kasih sementara dengan family Puyie pun dah kira okayy. Cewahh!

D'hoteliers adalah sebuah kelab di mana when you are in Diploma Hotel and Management, secara automatik awak jadi ahli kelab D'hoteliers. Tak kisah lah awak student culinary ke, student food service ke, student hotel management ke, tourism management ke. Soo every year or every semester 'MAYBE' diorang akan buat satu dinner event. Macam last year tema mereka is Arabian Night which means bagi saya tema tu tema yang sangat mudah.

What I want to tell you guys is this year punya theme sangat sukar nak cari baju, accessories, make up whatsoever. I'm not in LONDON. Kalau kat sana senang lah nak cari all those things kann. 5tahun saya cari dekat google baju yang sesuai untuk tema wonderland nie. Nak jadi Jack Sparrow tak boleh pulak sebab saya perempuan. Nak jadi Alice, Snow White, Cinderella, blablabla kena guna duit yang banyak. Finally, 2 minutes later jumpa pun apa yang saya nak :))


Eh ini bukan evil queen yang bagi Snow White makan epal beracun ea. Ini Red Riding Hood yang di kejar oleh musang berjanggut.


Since I have a red dress, soo I just have to find a long hoodies cardigan. Bayangkan lahh dekat mana saya nak cari natang tu. Nak melutut dekat TR rasa nye. Accessories and the makeupsss T.T Ohh! For the make up, saya jumpa satu video nie. Tapi 3 hari punya upload tak terupload-2 lagy. Sakit nya hati ==' Jadi nya pukul 8.30 p.m dinner start, pukul 4.30 petang saya dah kena bersiap. Sadis nya hidup T.T Tapi tapi tapi ! Hopefully jumpa Prince Charming masa dinner nanti. Joking ^^ Weeeeee :))


xoxo
Truely Love,




|
It's Me


Nama diberi Sarah Nabilah. 22tahun bila dah 21 Dec. Bachelor of Science (Hons.) Hotel Management. Pink adalah feveret color Feel free to read, comment and follow. Thanks for your visit ;*



Awesome People
Inche Ijai | Fatin Liyana | Fatyn Bella | Fatin Suhana | Anis Syafira | Zack Zukhairi | Pyka Rahmat | Maria Elena

Qoute ♥

Gossip