Take My Heart
Me ♥ Friends !
December 25, 2011 • 10:11 PM • 0 comments

Assalamualaikum.

Malam semalam kan kita mimpi ada orang nak masuk meminang :P Ish ish ish gatalnya mimpi awak tu Sarah ^^

Sahabat, kawan, teman, rakan have the same meaning. Seseorang yang ada di sisi kita selepas family kita. Dari kecik sampai besar bermacam-2 kawan yang kita jumpa. Starting from kawan tadika, kawan jiran, kawan sepermainan, kawan seperjuangan kawan sekolah rendah, kawan sekolah menengah, kawan kem yang kita attend for 2days 1night, kawan plkn, kawan blablabla .. 

Last night tiba-2 saya terfikir pasal semua kawan-2 saya which I declare them as my SAHABAT. Macam-2 kawan yang saya jumpa and macam-2 kenangan yang ada dengan mereka semua. Yang pahit yang manis yang masam. Semua ada. Seriously saya rindu semua kawan-2 saya. Without all of them mesti saya rasa macam saya sorang je yang ada dalam dunia nie =='

video
Najwa Latiff - Sahabat

Soo disebabkan malam ni saya agak sentimental, I would like to dedicated this song untuk semua sahabat-2 saya yang saya sayaaaaannngggggg sangat-2. Kawan lama ke kawan baru ke .. saya sayang semua! Thanks for be there when I need shoulders to lend for <3 Terima kasih untuk segalanya ;) Nak mention sorang-2 punya nama jenuh lahh kan. Tapi kita nak mention nama yuyunk kita Fatin Nabilah Musa! You always beside me whenever I need you


Kawan-2 baru saya. Mereka sangat caring okayyy and please ignore ayat kt bawah gambar tu =='






|
It's Me


Nama diberi Sarah Nabilah. 22tahun bila dah 21 Dec. Bachelor of Science (Hons.) Hotel Management. Pink adalah feveret color Feel free to read, comment and follow. Thanks for your visit ;*



Awesome People
Inche Ijai | Fatin Liyana | Fatyn Bella | Fatin Suhana | Anis Syafira | Zack Zukhairi | Pyka Rahmat | Maria Elena

Qoute ♥

Gossip