Take My Heart
Bila GitarLolipop jadi model?
October 13, 2011 • 4:19 PM • 0 comments

Assalamualaikum.

Erk! Okayy saya tahu semua orang akan condemn saya kalau saya jadi model. Sampai kiamat tak terpilih youu. Apakah? Ouh lupa pulak. Saya baru start berbisnes secara online and biasa lah .. Business mana yang tak busy kann. Harus lahh busy tapi tidaklah macam Perdana Menteri tu. Alhamdulillah so far okayy and ramai yang beli Nuraisyah's Scarf and Design berbanding accessories and camera lomo. Lepas nie dapat lahh loan untuk beli scarf and saya pun dapat untung jugaaa <3 Btw peeps, sila-2 lah ke fanpage facebook saya untuk cuci-2 mata tengok items yang saya jual. Happy shopping :)


Truely Love,




|
It's Me


Nama diberi Sarah Nabilah. 22tahun bila dah 21 Dec. Bachelor of Science (Hons.) Hotel Management. Pink adalah feveret color Feel free to read, comment and follow. Thanks for your visit ;*



Awesome People
Inche Ijai | Fatin Liyana | Fatyn Bella | Fatin Suhana | Anis Syafira | Zack Zukhairi | Pyka Rahmat | Maria Elena

Qoute ♥

Gossip