Take My Heart
Saya tak kisah.
September 12, 2011 • 6:57 PM • 0 comments

Assalamualaikum.

Saya tak kisah orang cakap saya tak up-to-date.
Saya tak kisah orang cakap saya tak hot.
Saya tak kisah orang cakap saya tak cantik.
Saya tak kisah orang cakap saya takde pakwe.
Saya tak kisah orang cakap saya tak pandai buat kerja rumah.
Saya tak kisah orang cakap saya malas.
Saya tak kisah orang cakap saya kuat makan.
Saya tak kisah orang cakap saya gemuk.
Saya tak kisah orang bercakap pasal saya ..


sebab ...
kalau saya UP-TO-DATE, HOT, CANTIK, ADA PAKWE, PANDAI BUAT KERJA RUMAH, RAJIN, TAK KUAT MAKAN, KURUS .. itu bukan diri saya yang sebenar. Saya tak nak jadi hipokrit. Mengerti ? :)






|
It's Me


Nama diberi Sarah Nabilah. 22tahun bila dah 21 Dec. Bachelor of Science (Hons.) Hotel Management. Pink adalah feveret color Feel free to read, comment and follow. Thanks for your visit ;*



Awesome People
Inche Ijai | Fatin Liyana | Fatyn Bella | Fatin Suhana | Anis Syafira | Zack Zukhairi | Pyka Rahmat | Maria Elena

Qoute ♥

Gossip