Take My Heart
Reasons why lipas(s) are my enemy :)
September 8, 2011 • 1:24 PM • 0 comments

Assalamualaikum :27:.

Ya, saya ada musuh ketat. Ketat sampai tak boleh bernafas walaupun sesaat :h:


And here it goes ..
  • Lipas pernah membuat rondaan di leher saya semasa saya sedang tidur. Saya ulang, semasa saya sedang tidur dan menjadi pantang keturunan saya kalau ada orang or things mengganggu saya tidur.
  • Lipas berbau sangat busuk ye maka saya tidak declare ia sebagai sahabat saya.
  • Lipas berlari sangat laju mengalahkan Bolt. Mana sempat saya nak lari.
  • Lipas boleh terbang dan entah kenapa kepala saya menjadi mangsa ia bertenggek.
  • Lipas banyak dalam stor. Siapa yang bela haa ?
  • Lipas buat saya di kecam teruk oleh makcik-makcik saya sebab saya panjat kerusi sebaik saja saya nampak lipas dekat lantai dapur.
  • Lipas sememangnya bukan sahabat baik saya :86:

Okayy dapat bayangkan tak ketidakperluan benda ni dalam hidup saya? Oh my gucci! Nak upload gambar ni pun rasa sangat sangat geli naik bulu roma tak ingat dunia. Teheee ^^
:h:





|
It's Me


Nama diberi Sarah Nabilah. 22tahun bila dah 21 Dec. Bachelor of Science (Hons.) Hotel Management. Pink adalah feveret color Feel free to read, comment and follow. Thanks for your visit ;*



Awesome People
Inche Ijai | Fatin Liyana | Fatyn Bella | Fatin Suhana | Anis Syafira | Zack Zukhairi | Pyka Rahmat | Maria Elena

Qoute ♥

Gossip