Take My Heart
Entry ni bosan -___-
August 23, 2011 • 12:29 AM • 0 comments

Assalamualaikum.

Betapa .. mencari sesuatu idea bagi menghasilkan sesuatu penulisan yang berkualiti teramat lah susah payah nya ibarat orang-orang di Palestin mencari sesuap rezeki -.-

Impian saya untuk membikin cupcakes yang kawaii setakat ini belum lagi tercapai dan saya pun tak tahu zaman bila saya boleh mencapai impian saya yang tidak seberapa itu. Yang membuatkan sejuta impian saya itu semakin mustahil untuk dicapai adalah dek kerana kesukaran untuk membeli bahan acuan dan adik beradik nya. Actually bukan la 'sesukar' mana pun. Mrs. Mommy selalu mendelaykan sesuatu urusan yang mana bagi saya teramat la important nya. Dalam otak mula terbayang 'andai aku ada lesen kereta, dah lama aku memecut laju kereta pakcik Unser yang sudah lapuk itu ke kedai kek'. Okayy itu cuma andaian saja which means saya tidak akan mengambil lesen kereta sehingga saya berubah fikiran :)

*********

Saya saja nak mencuba nasib mengedit picture photoshoot(s) Fatin Nabilah tempoh hari menggunakan Adobe Photoshop dan tiba-tiba saya berasa seperti seorang perempuan yang bajet profesional dalam berphotograph -__- Okayy fine lah saya nak buat pengakuan terbuka ni .. Edit photo menggunakan Adobe Photoshop is superb susah! Buta IT memang lah susah nak edit guna photoshop. Kalau photoscape tu reti lah kenn ^^ Memang superb awesome kalau saya edit photo guna photoscape.

Masih mengekalkan keserhanaan berfesyen ^^

P/s; Sungguh! Entri ini sangat bosan. Awak awak semua tak payah lah baca. Ban je blog saya ni :)





|
It's Me


Nama diberi Sarah Nabilah. 22tahun bila dah 21 Dec. Bachelor of Science (Hons.) Hotel Management. Pink adalah feveret color Feel free to read, comment and follow. Thanks for your visit ;*



Awesome People
Inche Ijai | Fatin Liyana | Fatyn Bella | Fatin Suhana | Anis Syafira | Zack Zukhairi | Pyka Rahmat | Maria Elena

Qoute ♥

Gossip