Take My Heart
Another entry :)
August 19, 2011 • 12:22 AM • 1 comments

Assalamualaikum.

Sangat sangat sangat rindu my followers, silent readers (ada ke?) Waiting for my new lappy dengan broadband sekali and everyday I can make a new entry for you guys :)

Sedar tak sedar, tinggal seminggu lebih jea lagy nak puasa. Oh mann! Kenapa lahh cepat sangat -.- (ikhlas nie!) Okayy aku jea manusia paling last yang nak cakap pasal puasa. Apa boleh buat, broadband membawa padah.

Hmm, banyak kerenah manusia sepanjang bulan puasa ni. Banyak jugak la aku dengar cerita orang ponteng puasa. Hari tu masa aku hang out dengan Fatin, Anis and Dyra, boleh pulak ada dua orang lelaki remaja nie buat muka tebal yang dah memang tebal beli keropok lekor then boleh cakap dengan member dye 'kenapa semua orang pandang kita doe'. Yang aku punn jadi  tak faham la dekat mana dye tinggalkan otak dye sebab time tu bulan puasa. Chillex lah manusia. 11months kau tk puasa, apa salah nya korban kan 1months untuk kau redakan perut kau yang dah kerja hari-hari nak melawaskan makanan yang entah apa-apa korang makan tu. Ini ada jugak aku dengar bapak teman anak pergi makan Mcdonald then boleh pulak bapak join sekaki. Sungguh jadi tak menerti dengan orang-orang sebegini rupa -.-
Another story, puasa baru 2 hari tapi ada yang dah sibuk pasang lagu raya dekat FB or something. It's kinda a funny actually. Puasa pun belum tentu penuh nak pentingkan raya. Awak awak, sabar yeee :)

Time bulan puasa ni la kau nak buat amal ibadat banyak-banyak. Yang 'comel-comel' boleh kuruskan badan kan. Macam aku nie. Aku pun takde lah kata aku buat amal banyak sangat kan. Sekadar ikut kemampuan seorang perempuan yang terima banyak surat cuti MC jea la. Kiamat pun nak dekat dah. Just ... try to change your attitude for your own good. Tak rugi pun la sayangss.

Disebabkan raya lagy 2weeks, maka aku dengan perasaan yang penuh semangat tak sabar nak shopping this Saturday. Yelahh, tahun lepas nak beraya sakan tak dapat sebab nak SPM. Hmm, tak sangka dah tak dapat duit raya dah -.- It's my turn to give them duit raya. Takpe lahh, asalkan adik-adik saudara saya gembira hendak nya :) *wondering if I should give my students duit raya :D*

Saja nak upload sebab saya rasa saya bajet cun -.-


Till then :)

p/s; followers, bloggers, silent readers .. Love yaa :)




|
It's Me


Nama diberi Sarah Nabilah. 22tahun bila dah 21 Dec. Bachelor of Science (Hons.) Hotel Management. Pink adalah feveret color Feel free to read, comment and follow. Thanks for your visit ;*



Awesome People
Inche Ijai | Fatin Liyana | Fatyn Bella | Fatin Suhana | Anis Syafira | Zack Zukhairi | Pyka Rahmat | Maria Elena

Qoute ♥

Gossip