Take My Heart
You EGO, pergi jauh-jauh!
July 5, 2011 • 9:13 PM • 0 comments

Assalamualaikum.

Sukaaa dapat gaji :D Aku kann .. 5 minit mengadap PC, jari-jemari masih kaku di atas keyboard komputer kerana otak sedang kekeringan idea bak ikan masin yang sedang dijemur di bawah terik matahari ==' *Apa punya intro lahh*

Best kenn cite you saka pergi jauhjauh. Lagi-lagi bf I berlakon ^^ Distract! Okayyy, be focus GL.

Ego ..Penting mana ego tu? Hebat sangat ke ego tu? *I'm not talking about that motor ego!* Pakar psikologi sedunia menyokong 100% pendapat Sarah Nabilah di mana peratusan sikap ego yang ada di dalam diri manusia didominasi oleh kaum lelaki ^^ Okayy kaum wanita punn ada jugak yang ego tapi ada lahh dalam 40% *salah fakta tu*

Susah doe ada kawan yang ego tinggi. Aku penah dapat couple yang ego dye tu, tingginye mengalahkan bangunan tertinggi kat dunia. But, I still miss him ^^ *dah jadi ex punn* Ada kawan yang ego tinggi lagi susah. Hari-hari kau kena layan dye. Harihari kau kena terima pendapat dye sebab kalau kau sangkal pendapat dye, silap haribulan kau boleh bergaduh dengan dye. Aku sebagai seorang kawan yang mithali, kena terima jelahh hakikat dapat kawan macam tu kenn. Kadang-kadang rasa nak bagi boot PLKN punn ada jugak.

Orang selalu cakap dengan aku yang aku terlalu menjaga perasaan orang lain but hey! Who cares?! Aku rasa kesian lah pulak kalau aku sakit kan hati mereka yang berada di sekliling kan. Soo, better jaga perasaan mereka walaupun kadang-kadang aku yang sakit! Grrr! Takpe, be nice dengan orang, we will get more right? :)




p/s; ada follower yang tunggu aku update new entry. Appreciate that sooo much ♥




|
It's Me


Nama diberi Sarah Nabilah. 22tahun bila dah 21 Dec. Bachelor of Science (Hons.) Hotel Management. Pink adalah feveret color Feel free to read, comment and follow. Thanks for your visit ;*



Awesome People
Inche Ijai | Fatin Liyana | Fatyn Bella | Fatin Suhana | Anis Syafira | Zack Zukhairi | Pyka Rahmat | Maria Elena

Qoute ♥

Gossip