Take My Heart
the UNTUNGLAH trend ^^
July 31, 2011 • 10:59 PM • 0 comments

Assalamualaikum.

Semenjak dua tiga menjak nie ==', jarang dah hari-hari menulis kan. Bagi follower yang setia tu perasan lah kott aku dah jarang menulis hari-hari *Kau ada ke follower setia Sarah?

Okayy, bukan apa, otak sedang kekeringan idea ibarat sang mentari mengeluarkan cahaya pada tahap paling maksimum. Kalau ada idea nak menulis pun ibarat hujan renyai-renyai cukup sekadar untuk melembapkan tanah idea *okayy saya sedang mengarut.

Okayy lebih kurang macam ini la idea aku sekarang ^^

Okayy sekarang ni aku baru perasan yang orang zaman sekarang ni sedang menggunakan ayat untung lahh .. dan jugak adalah menjadi trend di kalangan facebookers ialah ayat tulisan blue blue nie =='


Untung lah ada orang sayang.
Untung lah dapat pakwe handsome.
Untung lah mak bapak kaya.
Untung lah update status facebook via blackberry.
Untung lah  parents beli kan laptop.
Untung lah  bilik ada aircond.
Untung lah awek cantik.
Untung lah cantik.
Untung lah handsome.
Untung lah famous.
Untung lah hari hari online.
Untung lahhh ..








|
It's Me


Nama diberi Sarah Nabilah. 22tahun bila dah 21 Dec. Bachelor of Science (Hons.) Hotel Management. Pink adalah feveret color Feel free to read, comment and follow. Thanks for your visit ;*



Awesome People
Inche Ijai | Fatin Liyana | Fatyn Bella | Fatin Suhana | Anis Syafira | Zack Zukhairi | Pyka Rahmat | Maria Elena

Qoute ♥

Gossip