Take My Heart
the BRAIN
June 3, 2011 • 7:51 PM • 0 comments

Baca tajuk jangan ingat entri kali ni nak story pasal zombie kampung pisang ye. Jangan jangan. tak baik untuk otak. Okayy, story about the brain, confirm2 lah semua orang ada otak kan. Ada sesiapa kat sini yang takde otak? *Lelaki yang masuk koc wanita barangkali. Okayy, straight pleasee! Hmm, masa masuk kelas CB during NS dulu, cikgu cakap otak suka 3 benda. First, otak sukakan gambar. Secondly, otak sukakan warna. Last, otak amat suka berimaginasi. Am I right? *kalau salah buatbuat betul sudah.

Dah 10 tahun zaman berlalu, barulah aku sedar sekarang yang followers aku tak singgah jenguk bertandang kat blog aku yang comel huduh nie sebab tulisan jea yang panjang berbaris. Okay, from nowdays, saya SARAH NABILAH berjanji akan meletakkan gambar pada setiap entri saya supaya you all semua akan baca entri saya yang agak seronok boring ni :) much love :*




|
It's Me


Nama diberi Sarah Nabilah. 22tahun bila dah 21 Dec. Bachelor of Science (Hons.) Hotel Management. Pink adalah feveret color Feel free to read, comment and follow. Thanks for your visit ;*



Awesome People
Inche Ijai | Fatin Liyana | Fatyn Bella | Fatin Suhana | Anis Syafira | Zack Zukhairi | Pyka Rahmat | Maria Elena

Qoute ♥

Gossip