Take My Heart
Light Guidance
April 11, 2011 • 8:33 PM • 0 comments


Aku terlalu mengharapkan sinar hidayah daripada Allah s.w.t. Doa sentiasa mengiringi niat aku. Keinginan untuk berubah membuak-buak tapi susahnye nak berubah tu, Allah je lahh yg tahu. Dalam keadaan dunia yang semakin nak mengakhirkan zaman nye, aku rasa belum terlambat untuk aku berubah ke arah kebaikan.

Aku mengharapkan balasan syurga masa kat 'sana' nanti. Aku tknk mati masa dunia tengah kiamat. Kalau boleh aku nk mati before kiamat. Tapi aku langsung tak kuat untuk lawan godaan dan berdepan dengan dugaan yang terlampau hebadd. Takde siapa yang boleh memimpin aku ke jalan yang lurus. Aku taknak ditipu dek fitnah Dajjal. Aku tknk family aku ditipu dajjal. Neraka tempat nye nanti.

Setiap malam sebelum tidur, benda yg aku tk mintak, datang dengan sendiri contohnye setiap malam sebelum aku tidur aku mesti terfikir macam mana dunia nie nanti bila dah kiamat. Macam mana aku masa kt 'sana', berapa lama aku kena seksa dekat sana. MasyaAllah :'( Walaupun aku cuba untuk fikir pasal benda lain, pasal akhirat tu tk jugak hilang dari igtn aku. Sampai kan aku menggigil && berdebar2 bila terfikir pasal tu.

Mimpi yang menakutkan selalu muncul start dari tahun lepas. Hampir setiap malam aku mimpi benda yang sama. Aku mimpi aku dekat tepi pantai && ombak besar, tsunami, ombak tinggi setinggi bangunan jadi kt bumi. Seolah2 bumi macam tak sabar nak tamat kan riwayat dia. Dah berharihari aku fikir. Allah nk bagi petunjuk dekat aku ke? Allah nak selamatkan aku dari alam yang tk kekal nie ke? Aku cari Nil, Sakinah, Kak Ieqa, Nad utk dpt kn jawapan.

Aku nak berubah sebab aku tknk kena seksa. Soalnye sekarang nie, dosadosa aku diampunkan ke? :(




|
It's Me


Nama diberi Sarah Nabilah. 22tahun bila dah 21 Dec. Bachelor of Science (Hons.) Hotel Management. Pink adalah feveret color Feel free to read, comment and follow. Thanks for your visit ;*



Awesome People
Inche Ijai | Fatin Liyana | Fatyn Bella | Fatin Suhana | Anis Syafira | Zack Zukhairi | Pyka Rahmat | Maria Elena

Qoute ♥

Gossip